Contact

Heeft u vragen over uw pensioen? Kijk eens bij de veelgestelde vragen of het antwoord op uw vraag daar al bij staat. Neem anders contact met ons op. U kunt ons tijdens kantooruren op dit telefoonnummer bereiken: 013 462 35 85. Of stuur ons een bericht.

Heeft u een klacht?
Wij proberen u zo goed mogelijk van dienst te zijn. Bent u toch niet tevreden? Laat het ons weten. We zoeken samen met u naar een oplossing.

Dit zijn de stappen. De volgorde is belangrijk:

  1. Geef de klacht door aan de pensioenuitvoerder (Achmea Pensioenservices).
  2. Niet tevreden met het antwoord van de pensioenuitvoerder? Geef de klacht door aan het bestuur van het pensioenfonds.
  3. Niet tevreden met het antwoord van het bestuur? Geef de klacht door aan de Ombudsman Pensioenen voor advies.
  4. Niet tevreden met het antwoord van het bestuur? Of niet verder gekomen met het advies? Ga dan naar de rechter.

Correspondentieadres
GE European Pensionfund OFP
p/a Achmea Pensioenservices
Postbus 90170
5000 LM Tilburg

Dit zijn de stappen. De volgorde is belangrijk:

  1. Geef de klacht door aan de pensioenuitvoerder (Achmea Pensioenservices).
  2. Niet tevreden met het antwoord van de pensioenuitvoerder? Geef de klacht door aan het bestuur van het pensioenfonds.
  3. Niet tevreden met het antwoord van het bestuur? Geef de klacht door aan de Ombudsman Pensioenen voor advies.
  4. Niet tevreden met het antwoord van het bestuur? Of niet verder gekomen met het advies? Ga dan naar de rechter.